.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی 3 شنبه


وكيل مدافع عباس پاليزدار به حكم صادره از سوي شعبه 76 دادگاه كيفري استان تهران اعتراض كرد . سيامك مديرخراساني قاضي رسيدگي كننده به پرونده با تاييد اين خبر به خبرنگار حقوقي ايسنا گفت : متهم مذكور به اتهام اقدام عليه امنيت كشور به چهارسال حبس تعزيري انتشار و افشاي اسناد سري محرمانه و دولتي به سه سال حبس تعزيري خيانت در امانت به يك سال حبس تعزيري تحصيل مال نامشروع به يك سال حبس تعزيري و رد مال به مجلس شوراي اسلامي به مبلغ شش ميليون و 207 هزار و 642 ريال تهمت و افترا به شكات به شش ماه حبس تعزيري و نشر اكاذيب نيز به شش ماه حبس تعزيري محكوم شده بود كه پس از ابلاغ راي وكيل مدافع وي به راي صادره اعتراض كرده است . رئيس شعبه 76 دادگاه كيفري استان تهران افزود : راي صادره به ديگر متهمان پرونده نيز ابلاغ شده است و پس از ابلاغ به مدت 20 روز فرصت اعتراض وجود دارد كه در صورت اعتراض ديگر متهمان به راي صادره پرونده براي رسيدگي به دادگاه تجديدنظر استان ارسال خواهد شد.

خانم فاطمه رجبي در تازه ترين نوشته خود بني صدر را از وابستگي به منافقين تطهير كرد و فرار او را به تنگنائي نسبت داد كه به زعم وي تعدادي از اعضاي شوراي مركزي حزب جمهوري اسلامي براي او به وجود آورده بودند . به گزارش تابناك وي نوشت : « در 14 اسفند عليه بني صدر حاضر بودم . اما امروز در بازخواني گذشته مي توانم بگويم : افرادي قدرت طلب زورگو خودمحور و خودكامه چون هاشمي موسوي و مهاجري با تحركات در حزب و روزنامه جمهوري بني صدر را به وابستگي به منافقين هل دادند. هرگز عضو حزب جمهوري نبودم زيرا اصولا حزب گرايي را ديكتاتوري قدرت طلبانه و بنيادي فاسد دانسته و مي دانم . » نكته قابل توجه در اين زمينه اينست كه در آن زمان شهيد مظلوم آيت الله بهشتي دبيركل حزب جمهوري اسلامي بودند و حضرت آيت الله خامنه اي كه از اعضاي موسس حزب بودند قوي ترين سخنراني را در مجلس براي اثبات عدم كفايت سياسي بني صدر ايراد نمودند و امام خميني نيز نظر مجلس را تاييد و بني صدر را از رياست جمهور عزل كردند كما اينكه 10 روز قبل از آن نيز وي را از فرماندهي كل قوا بركنار نموده بودند .

بي .بي .سي اعلام كرد در پي تلاش هاي دولت باراك اوباما براي گفتگو با ايران مسئولان اقتصادي ايران نيز طرح هايي را براي تشكيل شوراي بازرگاني ايران و آمريكا مطرح كرده اند. به گزارش گروه اقتصاد بين المللي خبرگزاري فارس اسدالله عسگراولادي عضو اتاق بازرگاني ايران طرح تشكيل شوراي بازرگاني ايران و آمريكا را مطرح كرده و گفته است كه مبادلات تجاري ايران و آمريكا در فاصله ده سال از حدود صفر به 550 ميليون دلار رسيده است .
وزير امورخارجه امارات شيخ عبدالله بن زايد آل نهيان از تلاش يك امير كشور عربي براي قانع كردن شيخ زايد موسس امارات براي دست برداشتن از ادعاي مالكيت جزاير سه گانه توسط كشورش خبر داد. به گزارش تابناك « الراي العام » چاپ كويت در خبري به نقل از شيخ عبدالله نوشت : زايد به آن امير كشور عربي گفته كه به شرطي حاضر هستم از ادعاي سه جزيره تنب بزرگ كوچك و ابوموسي دست بردارم كه آن مسئول عرب رسما اعلام كند كه او زايد را به اين كار ترغيب كرده است . عبدالله بن زايد افزود : شرط موسس امارات موجب شد كه آن امير عرب سريع پيشنهاد خود را پس گرفته و از زايد خواسته هيچ گاه موضوع را افشا نكند. وزير امورخارجه امارات افزود : « مساله مهم ما و ايران همچنان جزاير سه گانه است و منتظر مي مانيم ببينيم شرايط سياسي آينده ايران چگونه خواهد بود. » جمهوري اسلامي ايران همواره اعلام كرده جزاير سه گانه جز لاينفك خاك ايران هستند


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.